אקססוריז מומלצים לצילומי תדמית

צילומי תדמית הם בהחלט המפתח בכול מה שקשור לשיווק מוצרים, וגם אם אתם לא צלמים מקצועיים, עדיין תוכלו לצלם תמונות יפות שמציגות נפלא את המותג, אם רק תגדירו את הסצנה כמו שצריך.

בעולם העסקים התחרותי, המותגים בתמונות, בין אם אלה תכשיטים ושרשראות זהב או בגדי תינוקות, עלולים ללכת קצת לאיבוד באתר האינטרנט, אם המותגים לא יוצגו בצורה הנכונה, במיוחד כשהמטרה היא לשפר את הנראות המקוונת של העסק. אחרי הכול, כולנו כבר יודעים שתמונה שווה יותר מאלף מילים!

אביזרים יכולים לשפר להפליא את צילום המותג, וניתן ליהנות מאוד מצילום המשלב כל מיני פריטים שעובדים היטב עם המותג ומעורר לחיים את התמונות הסופיות.

כללית

תמיד וודאו שאתם בוחרים באקססוריז איכותיים, שכן האיכות שלהם תצביע גם על איכות המותג המצולם. חוץ מזה, אל תגזימו בקישוט הסצנה. כמה אקססוריז הממוקמים בנקודות הנכונות יבליטו היטב את המותג, ואילו עומס של פריטים ייצור תמונה עמוסה שתטביע את המותג. אחרי הכול, הלקוחות צריכים לדעת מהו בדיוק המותג שהעסק מוכר, ואתם לא רוצים לבלבל אותם עד שלא ידעו איזה מהפריטים בתמונה הוא המותג. 

הוספת אקססוריז לסצנת הצילום אמורה להוסיף דרמה, אופי ועניין לתמונות, ליצור הֶקְשֵׁר ולבנות תחושה לגבי המשמעות של המותג ללקוחות הפוטנציאליים.

בחירת האקססוריז המתאימים למותג המצולם

  • מה תעביר תמונת התדמית ללקוחות?

לפני תכנון הצילום, צריך להבין את המותג. מה יש במותג שאתם רוצים להעביר באמצעות התמונות? כדי לענות על שאלה זו, כצלמים, אתם צריכים לשוחח עם הלקוח, ולבקש ממנו תשובות לשאלות שיעזרו לכם להבין מה תהיה התוצאה הסופית הרצויה.

אחת הגישות להבנת מה הלקוח מחפש, היא שימוש בלוח מצב רוח כמו זה שמציעה לכם אפליקציית פינטרסט. אפשר להשתמש בתמונות לדוגמה שיתאימו למותג מבחינת הצבע, מצב הרוח, האסתטיקה וכו׳.

  • מיהו קהל היעד?

לפני שאתם בוחרים באקססוריז ומתחילים לצלם, חשוב להכיר את הלקוח האידיאלי של המותג. האם המותג פונה לנשים בנות דור המילניום, או לגילאים המבוגרים יותר? האם המוצר הוא יוקרתי או מתאים לכול כיס? כאשר מבינים מיהו קהל היעד, קל יותר להעביר את המסר הנכון.

  • תכנון צילום המוצר

חיבור כל מיני פריטים לעיצוב התמונה הסופית, הוא תהליך כיפי ויצירתי שיכול להוביל לתוצאות מעניינות. אבל כשאתם עושים זאת ללקוח, כדאי לתכנן כמה שיותר דברים מראש. המשמעות היא להבין באילו אביזרי צילום תשתמשו, מהי האסתטיקה הכוללת שתרצו להשיג ומהו הסיפור שתספרו על המותג.

רשמו את כל מה שאתם צריכים לזכור לצורך הצילום, לא רק את בדיקת התאורה והעדשות הנדרשות, אלא גם את האקססוריז בהם תשתמשו. אמנם, תפקידו של הצלם הוא להיות יצירתי, אבל הוא נדרש גם לספק תמונות שיעבירו ביעילות מסרים מסוימים על המותג.

דוגמה לאקססוריז נפלאים:  צילום של מוצר – זוג משקפי שמש – המרחף מתחת לכומתה ומעל לצעיף.

  • מה תהיה ערכת הצבעים?

לבחירה בערכת הצבעים יש חשיבות מבחינת האסתטיקה הכללית והעברת המסר. 

התחילו עם מצב הרוח הכללי. אם אתם רוצים ליצור אווירה קלילה – אזי צבעי פסטל ולבן יוכלו להתאים. אם אתם רוצים ליצור אמירה נועזת – אולי יתאימו לכם דווקא אקססוריז בצבעים בוהקים יותר (כמו אדום, כתום או צהוב), עם רקע בגוונים משלימים של אפור או תכלת.

  • להיות מגובשים

כשאתם בוחרים אקססוריז לצילומי התדמית, קחו בחשבון שכל אלמנט בתמונה צריך להיות הגיוני בהקשר לסיפור שהתמונה מספרת, וכול האקססוריז צריכים לעבוד יחדיו באופן מגובש מבחינת הצבע, הגובה, הצורה וכו׳.

אקססוריז מומלצים לצילומי תדמית
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
צלם חתונות
חתונות
כמה עולה צלם חתונות מקצועי

בחירת צלם חתונות מקצועי היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בתכנון החתונה. היום המיוחד שלכם ייחרט בזיכרון למשך שנים, ואין דבר חשוב יותר מתיעוד איכותי שיבטיח

קרא עוד »